April, april..

"Vi är Leksand Norra Stå, alla andra dom är sopor.
Och vi följer vårat Leksand över hela Sveriges land..."

Hela dagen har jag gått runt och trallat på den sången... Längtar efter att sjunga den på norra stå.
Undra vilka som har gått på Leksands IFs april skämt idag?
Och undra hur många samtal Mora har fått om att beställa tröjor.. :-P
Lite roligt var det faktiskt!

Ni som inte anmält er till kyssningen har en chans nu, så skynda er att göra det!
Kommer bli grymt roligt, finns inte en chans till annat.
Och ni kommer få se vår kära trummis, Flamman i en I (L) Arsenal tröja, det är inte varje dag!
Blå och vit full och kåt Leksand har en egen båt!
Har ångerst över att jag inte kan åka imon, jävla sjukan hit och dit.
Om jag inte är död imon så kommer jag i alla fall att se matchen men det vet man aldrig..

Nu ska jag hosta vidare framför tv:n ett tag!
Ha en bra dag och bli inte lurade allt för många gånger ;-)
April, april...

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0