Idag krigar vi

Hatar att sitta hemma framför tv:n och kolla på hockey..
Alltså det är en ren jävla plåga!
Vi leder i alla fall men bara med ett mål. Okej ett mål räcker men vi behöver mål!
Det kan handla om målskillnad i sista matchen.
Grymt snygg passning av Oliver till M. Johansson. Tack för målet.

Jag får tårar i ögonen när jag ser mitt lag kriga så här!
För det är verkligen vad grabbarna gör nu, dom krigar!
Jag önskar bara att det hade funnits hela kvalet men det finns inget att göra åt saken nu..
NERVÖS ÄR JAG!
Jag vill vara där inte vara hemma och vara sjuk..
Det är värre, man blir sjuk av bara det.

Skotten vann vi med 11-6 det ser lite positivt ut.
Inga utvisningar det ser också positivt ut.

Mår illa, detta är sjukt.

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer
Postat av: Skåne Gustav

Nu kommer Ett Elitserieklart Rögle till Ejendals, med Tjärnqvist i spetsen, Som vanligt gäller inte Leksands sista hemmamatch ett dugg för hemmalaget, (ursäkta om jag retas) Lycka till nästa år med "ÅTERTÅGET", snart dags att döpa om det till nått annat

2009-04-02 @ 21:43:27
Postat av: Petra

Är det den gustav jag tror?

Jag kan ta det.. Jag är ganska van efter ett par år.. Så! Jag får väl helt enlekt ta det!

2009-04-02 @ 21:59:52
Postat av: Danne

.....

2009-04-02 @ 22:04:12
Postat av: Petra

Farfar vad betyder det?

2009-04-02 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0