Leksands grabbar utan kläder det enda rätta ;-)

Till alla er som inte var på matchen i torsdags:
NI MISSADE VERKLIGEN NÅGOT!
Alltså det var länge sedan jag var på en sån rolig match. Det var bara att köra och ha roligt
i klacken utan att hoppas. Med vetskap om att Leksand inte kunde gå upp var det bara att
visa att vi kunde ha roligt utan elitserien.
Att hylla Karlberg i hans sista match kändes också viktigt. För allt i världen ville jag inte missa hans sista
match i den blå/vita tröjan. Så hela andra perioden var Challes och ingen annat!
Jag stod där tårögd, kändes lite hemsk att veta att snart är det över för hans del.
Att det är över för min del när det gäller att se han på isen. Hoppas du kände dig hyllan Challe :-)

Tredje perioden stod strippa tydligen på schemat!
Lite roligt var det att se en pojke efter den andra att plocka av sig kläderna..
Och att efteråt få höra att de på tv inte kunde koncentrera sig på matchen utan mer på oss
var faktiskt ganska roligt :-)
Emil var den enda av grabbarna som inte strippade, illa, illa.
Mina andra grabbar tog glatt av sig kläderna som resten av klacken!
Undra vad folk ska tro om oss egentligen?! :-P

Rykterna är många om vilka spelare som stannar och vilka spelare som inte stannar.
Ärligt så orkar jag inte bry mig så himla mycket.
Vad kan jag göra åt saken?!
Jag kan bli sur jag kan bli glad men vad spelar det för roll?!
Det som händer det häder och jag hoppas krigarkedjan stannar det räcker för mig!
Det är ni som visar vägen, det är ni grabbar som vi behöver!

Glad påsk på er alla!

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0