Mycket har hänt..

Tyvärr är jag lite dålig på att uppdatera min blogg.
Mycket som snurrar runt i livet nu så ni får ta det för vad det är :-)

Nu trillar spelare in på rad i vårt kära dalalag.
Patrik Carlsson senast spelade han i Växjö är en ny spelare.
Det ska bli kul att se hur ham utvecklas i Leksand.
Mycket åh och nej här hemma i Växjö när han försvann så det är väl positivt.
Han vann poängligan i kvalserien för Växjö.
Bara 21 år gammal så han har mycket kvar att lära och hinna utveckla sig.

Timo Leinonen den 32-årige målvakten är det nyaste i laget.
Inget emot honom han är säkert en bra målvakt, det får vi verkligen hoppas!
Men jag vill satsa på lite yngre men alla tummar håller jag för att han ska vara en utmärkt målvakt.
Han kommer från tre år i Danmark och vi hoppas att han vet vad han gör!

Vad det gäller tränar valet så ger jag ingen kommentar.
Jag tror det blir bäst så... Låter¨min åsikt vara osagd.

Hoppas alla kommer upp den 25 juli i sommar och hyllar våra äkta Leksingar!
Det kommer bli underbart roligt och något riktigt stort.
Leksand fyller bara 90 år en gång så hoppas jag ser er alla bådematchen
och på båten. Eller i alla fall att ni ser mig på båten ;-)

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0