Tack för allt Eddie

Idioter finns det tydligen gott om.
Detta handlar egentligen inte om Leksand eller på sätt och vis.
Att skriva på facebook till Eddie Läck att han är en idiot som lämnar oss är det stördaste jag varit med om.
Eddie har gjort allt för oss och vad har han fått tillbaka?
Jo han har blivit petad två gånger när det verkligen gäller i kvalserien.
Det är att visa uppskattning eller? Skulle inte tro det.

Hade vi behandlat honom bättre hade han med all säkerhet stannat.
Hade han fått chansen att stå i målet under kvalet förra eller detta året hade vi troligen
spelat i elitserien och då hade både Bellemare och Green säkert stannat.
Så sluta bara en tolvårig pojke som inte vet ett skit om hockey och väx upp!
Tacka Eddie Läck för den underbara tiden vi fick uppleva.
Allt han gjort för Leksand betyder väldigt mycket och finns inget jag kan säga som kommer kunna förklara det.
Tack för allt är det enda jag kan säga!

Och Eddie hoppas du inte lyssnar på idioter som skriver på facebook.
Du vet att vi älskar dig på norra stå och visst det svider att höra att du ska spela i Brynäs, rivalerna.
Men att du inte stannar förvånar mig inte ett dugg.
Så bara att tacka för allt och säga lycka till, vi syns i elitserien säsong 2010/2011 :-)
Då får du allt ta och släppa in en puck för oss på norra ;-)

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer
Postat av: Danne

Tingsryd-Leksand den 2 september. Då jävlar ska vi röja spättan!!!

2009-04-15 @ 20:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0