Vi är Leksand, norra stå alla andra dom är sopor...

Ligger här i dödsbädden och tänker!
Jag har suttit och tänkt fram och tillbaka på alla olika saker som kan hända.
Om SSK vinner, om VHC vinner, om AIK vinner..
Tankarna snurrar runt, runt, runt, runt. Så nu lägger jag ner detta!
Vi ska vinna de återstående matcherna!  Det är det enda vi kan göra.
Kommer vara fruktansvärt jobbigt om det beror på att vi förlorade mot Växjö som
avgör om det blir elitserien eller inte.
Men som sagt det finns inget vi kan göra mer än att vinna resten av matcherna.
Sen får vi helt enkelt se hur långt det räcker.

Matchen i måndags var sjukt bra på läktaren.
Tyvärr var jag ganska borta under matchen men jag njöt av varje sekund ändå.
Ny låt, bra publik, blev helt enkelt förvånad över hur bra folket från Växjö sjöng, det har aldrig hänt innan.
Matchen på läktaren vann vi med hästlängder, Lakejerna sjöng som vanligt när lampan var tänt.
Eller sjöng och sjöng, tre personer i mitten försökte väl göra ett försök att höras.
Lite roligt med vita inplastade skyltar! Herre gud kan inte Växjö bättre än så?!
Var det, det vi skulle se och lära?
Ett litet skratt fick jag mig efter matchen när vi kom ut till bilen och det satt klistermärken med texten: Växjö Inferno :-P
Men dom fega små pojkarna vågade knappt köra förbi med bilen och ropa något. PINSAMT!

Imorgon är det dags igen.
Nu gäller tre poäng i alla matcher framöver.
Krigarna har gjort det bra hittils och kära Eddie Läck har gjort ett utmärkt jobb i kassen.
Fortsätt så killar så hoppas jag på en avgörnade match i SSK.

Nu ska jag dra täcket över huvudet igen och känna mig död.
Hoppas resten av er åker upp till Leksand och krigar nu när inte jag kan det.

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0