Vem vaktar kassen?!

Matchen flyttat till 19.30 pga handboll på tv, skandal!
Vem står det är frågan?
Svaren är många, har fårr bägge uppgifter från olika håll.
Alla vet vem jag håller tummarna för... Men vem som än står så är han den som ska kriga för oss idag!

AIK-LEKSAND

Domare: Thomas Andersson
Linjemänn: Fredrik Altberg, Jimmy Dahmén

Leksands line up:

Målvakt, troligen Jere Mylliniemi men ett frågetecken..

1st Line, Per-Anton Lundström, Elias Granat
Eric Johansson, Kevin Doell, Robert Petrovicky

2nd Line, Kenny Källström, David Bornhammar
Morten Green, Mathias Johansson, Pelle Prestberg

3rd Line, Jonas Knutsson, Oliver Ekman-Larsson
Pierre-edouard Bellemare, Mikael Karlberg, Jens Bergenström

4th, "krigarkedjan" Marcus Jonasén
Johan Eneqvist, Johan Hägglund, Jesper Ollas

Som ni märkt och jag sagt innan så ingen Janne Huokko med på isen.
Han får följa matchen framför tv:n istället, betydligt nervösare kan jag tänka mig!

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0