Jag är som lyckligast på norra stå

Fan vad jag är lycklig på norra stå!
Det är där jag trivs bäst, hela världen liksom försvinner.
Det är jag och Leksand, kärleken till skölden!
Att ha den känslan får mig nästan att bli tårögd.
Finns det något bättre? Svaret är ett enkelt nej.

Som ni alla vet så besökte jag Dalarna igår för att se mitt älskade lag.
Tiden i kvalserien har som vanligt varit jobbig..
Det är det här man går och väntar på ett helt år sen har det blivit så här?!
Men jag står inte på norra stå för elitserien, inte för allsvenskan heller.
Jag står där för skölden, för krigarna, för Leksand!
Jag vet att med eller utan elitserien så kommer jag stå kvar där även nästa säsong.

Igår fick Oliver Ekman-Larsson ta emot priset som säsongens bästa spelare.
Jag kan inte mer än hålla med men det sa jag redan innan säsongen!
Han har utvecklats grym mycket i Leksand.
Jag hoppas vi ser han på isen även nästa säsong.

Igår missade grabbarna en "Petra" händelse..
De ni, bara Svensson och jag vet!
Om han nu kommer ihåg det vet man ju aldrig ;-)
Nu ska jag återgå till tjejerna..
Ha en bra helg allihopa!

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kräksjuka...right!!!

2009-03-29 @ 00:23:35
Postat av: svensson

Jag minns, Petra. Jag minns;-)

2009-03-29 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0