Länge leve hoppet

Än är det tydligen inte över.
Jag är det ständiga optimisten eller vad säger ni?!
Tre poäng igår, äntligen säger jag bara!
Efterlängtade tre poäng, men ändå sist i kvalet tyvärr.
Lite ljusare ser det ut nu och lite mer längtar jag efter dalarna på fredag!

Kan inte påstå att det var krigare jag såg igår direkt men det såg bättre ut!
Lite vilja fanns det i alla fall och smålansgrabben gjorde mål så är lite stolt över honom!
Men jag har väl aldrig klagat på Oliver?! :-P
Faktiskt så hoppas jag VÄLDIGT mycket att han stannar hos oss tills nästa säsong.
Trivs med någon som pratar normalt i det laget, man förstår liksom vad han säger!

Sen är det killar som Oliver som får mig att komma ihåg varför jag älskar Leksand!
När han kollade upp mot klacken, tog tag i skölden och mot hjärtat!
Jag blir tårögd av bara tanken..
Oliver du gör mig stolt! Baby, baby, baby (var bara tvungen) :-P

Tre poäng på fredag och att resultaten går som vi vill och kriget är inte slut än!
Jag har inte gett upp hoppet på elitserien, kalla mig naiv om ni vill.
Sen så när vi kommer till den avgörande matchen mot SSK så kan ju alla som
hoppat av skämmas!
Fortfarande arg för detta, arg på Hulthan lite oxå...
Måste nämna det så att han skäms :-P

Återgå till jobbet nu, syns på fredag!
Då ska jag och Svensson se vem som trillar av pinnen först!

Puss pch kram blondinen på norra stå

Kommentarer
Postat av: svensson

vi får se, petra, vi får se:-p

2009-03-26 @ 00:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0