Sluta gnälla nu Anrell

"Det är ett jävla gnäll på Leksand. Alla gnäller. Tänk om det är det där jävla gnället som sänker Leksand gång på gång." Lasse Anrell.

Jag blir frustrerad när jag läser detta. Myrorna kryper på hela kroppen.
Jag är inte så hemskt gammal, jag har aldrig varit med om medgångar i Leksand.
När jag läser vad Anrell skriver så blir man så arg.
Jag kan inte kalla mig annat än motgångssuporter. För jag har aldrig upplevt medgång.

Anrell vad är det vi gnäller om?

Jag åker inte över femtio mil för att gnälla. Sen att jag sitter och pratar med grabbarna om hockey
och vad man tycker kan göras bättre är en annan sak. Det är inte att gnälla.
Anrell säger att han sett oss, men har han varit en av oss?
Det kan vara enkelt att skriva allt det där men att uppleva det är en helt annan sak.
Att skriva att Leksand sett bra ut under säsongen är också en bedrift. Leksand ska komma först i allsvenskan.
Gör vi inte det vore det en skandal, men att Leksand sett bra ut är en annan sak.
Jag har upplevt laget lite upp och ner i år.

Jag vet inte hur mycket tid och pengar jag har lagt ut på Leksand.
Men det spelar ingen roll för allt är värt det.
Jag tycker det är fel av vissa högt uppsatta personer i Leksand att gå ut och snacka en massa skit
under kvalserien, för kval är jobbigt nog som det är.
Men jag upplever inte oss som gnälliga, inte klacken, vi gör allt för våra krigare!
Imorgon är det dags igen att ställa sig i klacken och visa vägen för grabbarna på isen.
Jag gör det, kanske inte alltid med ett leende på läpparna men jag gör det utan gnäll!
Så Anrell skärp dig, hittar du inget bättre att skriva om så visst bring it on!
Vi kan ta det för vi är motgångssupportrar så är det allt du har att komma med så var det inte mycket!

Syns i Växjö imorgon, Lakerdom ska få veta hur en riktig klack ser ut.

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer
Postat av: svensson

AVGÅ, Anrell!!!!

2009-03-29 @ 23:03:29
Postat av: Petra

Haha vart ska han avgå?

Tycker han ska komma och vara med oss en säsong och se det riktiga livet..

2009-03-30 @ 09:21:21
URL: http://leksandsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0