3x7=21, kriget är långt ifrån över

Äntligen säger jag bara, äntligen Eddie Läck i Leksands målet!
Lite ljus i allt mörker det känns bra.
Det finns inget annat än tre poäng idag som gäller för nu handlar det om vinna eller försvinna.
Plus att jag vill faktiskt inte flytta, jag trivs ganska bra här..
Jag tycker inte man kan räkna bort Leksand än.
3x7 blir faktiskt 21 och med 21 poäng så har man absolut en chans till elitserien!
Så jag vill inte höra något gnäll om att vi kommer inte upp.
Vad var det jag sa innan kvalet började. Vi kommer möta motgångar och det är då vi visar om vi verkligen står kvar för Leksand eller inte. Jag tänker stå kvar tänker ni göra det?
Jag tänker inte ge upp! Jag tänker kämpa tills sista andetaget.
Det sista som överger en är hoppet sägs det och nu ska jag i alla fall visa att jag tror på Leksand!

Är ganska trött på allt snack om att jag orkar inte mer nu, att folk ger upp!
Vi klagar på grabbarna på isen när dom inte visar hjärta ska inte vi visa att vi har hjärta då!
En sak som jag dock tycker är lite dåligt är att enligt mig en grym junior vid namn Johan Skinnars inte spelar.
Han är exakt en sådan spelare som vi behöver.
Han kämpar, han vill visa att han är grym och framför allt han har ett STORT Leksands hjärta.
Ta hem honom snälla! Vi behöver honom!

Nu börjar kriget! Hoppas ni är beredda!

Puss och kram blondinen på norra stå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0