Var finns hjärtat grabbar?

Jag börjar helt klart tröttna på detta...
Inget hjärta, inga krigare på isen.
Man blir helt klart deprimerad av att se sitt lag spela så här, utan vilja.
Stöttar sitt lag, match efter match, år efter år..
Det enda man förväntar sig tillbaka är att grabbarna på isen ska kriga och visa lite hjärta men icke!
Jag finner inga ord om den "hockeyn" jag ser på just nu.
Var är det Leksand jag vet finns?
Var är krigarna?
Inte på isen på hovet i alla fall..
Tränar byte borde det aboslut bli! Ser inte att det kan bli annat..

Tror det ser mörkt ut denna matchen.
Men jag har inte gett upp hoppet för elitserien än!
Det ska till mycket för att mitt hopp ska försvinna.

Kommer nog inte skriva något mer ikväll..
Finns inga mer ord att säga om denna matchen.
Vet inte men tårarna bara kommer.

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0