Vi vänder och vi vinner!

Nu är det period paus.. 2-1 till rögle men vi vänder och vi vinner!
Men lite halvt orolig blir jag när jag se matchen, passningarna sitter inte,
viljan känns inte som den är helt hundra och vår kära målvakt gör faktiskt inte det
jobbet som jag tycker att han ska göra. Tappar puckar, ser ostabilt ut. Första målet tycker jag
också han ska ta. Han är inte skymd så vad är ursäkten?!
Jag står bakom honom, tro inget annat nu! Han är målvakten som ska vakta Leksands kasse denna matchen
så absolut står jag bakom honom, han ska ju vakta mitt lags kasse!
Men ändå han kommer inte upp till den nivån som ett lag i kvalserien behöver!

Det ska behövas en dansk för att Leksand ska göra mål!
Powerplay i Leksand har för övrigt varit under all kritik i Leksand.
Vi måste göra mer mål i powerplay och absolut INTE släppa in mål..

AIK är väl det vassare laget men tycker inte Leksand har gjort bort sog helt..
Det är jämt, det är krig och detta kriger kommer det vit/blåa laget vinna.

Nu börjar det igen så nu gäller det grabbar!

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0