Kriget börjar snart

Jag hoppas att alla som har chansen tar sig till Långhyttan ikväll för
att se Leksand möta Brynäs! Ska bli riktigt intressant hur Jocke Eriksson
klarar av att möta sina gamla lagkamrater!

Jag har som alla vet hyllat Eddie Läck till tusen men nu kan jag med handen
på hjärtat (jag tycker fortfarande Eddie är en grymt bra målvakt) att vi gjorde
ett mycket bra byte!
Jocke Eriksson har verkligen imponerat på mig i de matcher jag sett!
Jag kan inte tänka mig att det blir annat än kanon med honom i målet.

På lördag går vi all-in!
Då hoppas jag att alla, nej jag förväntar mig att ALLA tar sig till Karlstad för
att se Leksand möta "kaffe-laget" Färjestad.
Jag ser riktigt mycket fram emot den här matchen.
Det är sista träningsmatchen innan säsongen drar igång, det är nu det hela börjar!
Det är nu vi ska se hur grabbarna krigar och kämpar den här säsongen..
Det är nu kriget börjar!
Det är nu vi ska visa att VI SKA TILLBAKA TILL ELITSERIEN en gång för alla!

Puss och kram blondinen på norra stå



"Här finns det passion, och vi står kvar här oavsett division"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0