Vinst mot Danmark, så jävla skönt!!


Så var ännu en match slut, 4-1 mot Malmö.
Ganska mycket utvisningar men ändå en sjuk krigarinsats.
Ollas boxplay mål var grymt, det visar verrkligen att vi kan göra det här!
Vissa matcher kommer vara tuffa men vi kan det gar vi verkligen bevisat!

Matchen kunde egentligen ha slutat hur som helst men tycker vi har lite med
fart och glöd och därmed vinner matchen och de viktiga situatuonerna.
Malmö höll på att kvittera men Galbraith gör en riktigt bra räddning!
Knuts gör enligt min medning den bästa insatsen, riktigt bra spelat och pluspoäng
till hela den kedjan!

Matchens andra målskyttar var: Hermansson, Olimb & Bergenström

Period två var den sämsta perioden men ändå en helt okej period.
Malmö får komma in i zonen lite för lätt men vi får ett psykologiskt övertag
genom Ollas mål i tredje period.
Vi drar fortfarande på oss onödiga utvisningar och en viss finne gör
fortfarande med onytta än nytta enligt min åsikt..
Galbraith gjorde en bra och stabil insats tycker jag!
Skönt med två stabila målvakten, känns tryggt!

Nu håller vi bara tummarna på att det gått bra för bror min och Lenhovda oxå :)

Puss och kram blondinen på norra stå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0